Pontos idő

21.1.11

Mérőállás bejelentés és döbbenet!!!


Már egy pár hónapja szórakozik velem a Démász rendszere.Online mérőállás bejelentéseknél állandóan el akarja fogadtatni velem ezt a horribilis összeget.Decemberben elfelejtettem lementeni az adatokat,természetesen azonosítók nélkül,mert nem szeretném ha valaki visszaélne vele.Ma ismét megbotránkoztatott a rendszerük.Már régebben írtam arról bejegyzést,hogy kint voltak ellenőrizni nálam a Démász szakemberei,azt hiszem november végén.Most már lassan összeáll a kép,hogy talán azért mert sokszori mérőállás bejelentés után ír ki normális összeget ez a elcseszett programjuk.A múltkor majdnem rákattintottam erre a borzalmasan magas összegre.Még az a jó,hogy észnél voltam.Azt hiszem akkor magyarázkodhattam volna.Amikor először láttam meg ezt az számot a képernyőn,se köpni se nyelni és levegőt venni sem tudtam.Minden tagom megremegett és leizzadtam rögtön.Aztán amikor sikerült javítanom nagyon megkönnyebbültem!Egyébként az a baj,hogy  ha nem fogadom el az összeget és újabb díjszámítást kérek,akkor csinálja ezt.Egyszerűen megbolondul a progi.Azután már csak egész összeget fogad el és akkor valós díjat ad ki. Egy párszor el kellett vele szórakoznom mire sikerült  az elfogadom gombot nyomni.Amikor megláttam az alsó képet,rögtön tudtam,hogy biztosan megint szívat.Na ilyenkor kell észnél lenni.Ráklikkeltem a Bejelentés folytatása gombra,de mindeközben tudtam,hogy mi fog következni.Csak azt nem értem miért ilyen horribilis számot ad ki.Miért ???-és mindig ugyanezt az összeget,minden hónapban.Talán megszorult a Démász s így akar nagyobb összeghez jutni?Gondolom nincsenek pénzügyi gondjai,vagy talán mégis?
Mindenesetre vicces és felháborító is egyben!! Az pedig a másik probléma,hogy hiába regisztráltam a honlapjukra nem enged be a rendszer ! Írtam nekik több e-mail-t és ők mit válaszoltak!!-akárhány panaszt írtam,mindig egy rohadt linket küldtek.Aztán a linkre kattintva regisztrálhattam,de  nem fogadta el  a fizetőszámomat  és  a fogyasztási hely azonosítómat sem! Azt írta ki,hogy nincs ilyen azonosító.Ezek meg azt írták vissza,hogy biztosan rosszul adtam meg a számokat.Jól van!!-lesz@rlak benneteket,gondoltam!! Azóta sem próbálkoztam,mert nem érdekel.Kivülről diktálok és kész.Aztán ezt csinálja velem ez a nemnormális rendszerük!! Azért valljuk be őszintén,ki az akit ne kerülgetne az infarktus,ha ilyen megdöbbentő számokat vél felfedezni a szeme előtt!!!Már a bejelentés előtt összeszorul a gyomrom és csak a képernyőre összpontosítok nehogy elszúrjak valamit.
Lehet,hogy ezután a Démász kommandó kopogtat az ajtómon.Azt is lesz@rom!!!



Íme a bízonyíték:





4 megjegyzés:

Lilith írta...

Meleg helyzetek a hideg télben :)....én mobilon adom le az óraállást, még nem volt probléma.

lancelotbeka írta...

Alig ismerek embert,családot,ahol ez a rendszer jól működne,mindegy hogy víz,villany,vagy gázszolgáltató esetében.
Nem kellett volna megszűntetni a régi,bevált,leolvasós módszert.Akkor mindenki tudta,mennyit kell fizetnie,nem voltak ekkora kamu számlák és zűrzavar.

joepapes írta...

A villannyal még nem volt problémám, nálunk még leolvasók olvassák le az órákat.
A számládat látva, csak annyit tudok mondani: "EZEK MEGŐRÜLTEK!"

Angler írta...

Eddig nem volt ez a kavar.Mostanában szarakodik a rendszer.Ebben a rosszban az a jó,hogy a neten egyszerű diktálni,mert rögtön látom a
számla összegét.Csak az a legnagyobb baj,hogy a démász sz@rik kijavítani a honlappal kapcsolatos problémákat!!